Přejít na obsah



Přepnou chat Chat Otevřít Shoutbox v novém okně

@  Lefie : (26 květen 2015 - 16:49) Kam s tím: Spolehlivost motorů aut dle značek: TDI a TSI opět na chvostu
Nadpis beru s rezervou. Jedná o statistiku britské pojišťovny Warranty Direct, která nabízí i krytí závad motoru.
Vztahuje se na vážnější závady pohonné jednotky, tedy problémy například s blokem motoru, hlavou válců, těsněním pod hlavou, ložisky uvnitř motoru, olejovou pumpou, klikovou hřídelí včetně ložisek, ventily, písty a pístními kroužky, vložkami válců, ojnicemi, rozdělovačem, startérem, setrvačníkem, ventilovým ústrojím, turbodmychadly a mezichladiči, sáním, výfukovými svody či rozvody.
Co mě na tom ale překvapuje je umístnění Renaultu
a Hyundaie :blink: Ale asi jo, motor mají dobrý, jen to okol stojí za prd :)
@  Radek. : (25 květen 2015 - 19:09) (trochu bulvárně nadepsaná) svolávačka aut s airbagy Takata ...o lexusech ani slovo, ale pár Toyotářů tu taky je -_-
@  Lefie : (23 květen 2015 - 12:21) Bylo by to fajn, ale moc tomu nevěřím, i když vyrábíme 1000000 aut ročně a dodavatele máme vycepované
@  honziss : (23 květen 2015 - 7:54) Modlim se za to aby to bylo v cesku :)
@  Lefie : (23 květen 2015 - 5:06) Jaguar prý postaví novou továrnu v Česku či Polsku
@  Lefie : (21 květen 2015 - 11:31) Toyota Hilux: Osmá generace je větší a ještě odolnější
@  drack2.2 : (15 květen 2015 - 12:56) Jj, u nas s benzinkami problem neni :))
@  Radek. : (14 květen 2015 - 12:44) Do háje, co já mám tady vlastně co špekulovat, když ještě nejmíň měsíc za volant nevlezu... :(
@  Radek. : (14 květen 2015 - 12:42) Je fakt že 10 litrů v nádrži navíc by ISku vůbec nepřitížilo - jak píšeš, není to ani tak o spotřebě jako o klidu že dojedu. U nás jsou sice benzínky na každé druhé mezi (i když třeba na okruhu kolem Prahy ani prd!), ale už jsme tady pitvali že frčet po dálnici přes germánii a přejet poslední benzínku s rezervou pod 100km už může být celkem adrenalin :P
@  drack2.2 : (13 květen 2015 - 22:24) ad cesta Praha-BA-Praha: malokdy jezdim od benzinky v pruhonicich...efektivne to dat tam a zpet moc nejde. Clovek chce jezdit na miste a bez stresu se dostat taky zpet. V tomto me IS 250 stve. IS 200 se 70 litry byl zkratka lepsi, o dojezdu Ave nemluve. Ale tohle jsou prkotiny a kdyz si vzpomenu na onehda firemni Outlander, ktery nedojel ani Praha-Ba jedim smerem, tak je vlastne vse ok :))
@  drack2.2 : (13 květen 2015 - 22:20) Jinak Avika jsem daval pryc s najezdem 200k. Zadny problem s nim nikdy nebyl. Na diesel to bylo i celkem kulturni auto. Spolehlivy rodinny vuz.
@  drack2.2 : (13 květen 2015 - 22:17) Radku, chtel jsem je rici, ze rozdil ve spotrebe je opravdu velky a chapu duvody pro chroktaka. IS 250 umi za urcitych okolnosti jezdit velmi usporne. V Bratislave jsem daval mesto pod 9 litru, v praze 12-13. Uplne stejne trasy daval Ave vzdy za 6-7. Jezdim porad stejne, spotrebu neresim, ale nezavodim a jsem spise klidas. Chapu tedy lidi, co chteji za palivo platit mene.
@  Lefie : (12 květen 2015 - 15:26) dík
@  Petr Brno : (11 květen 2015 - 20:49) http://www.naradi-vesely.cz/
@  Petr Brno : (11 květen 2015 - 20:49) Třeba se někomu bude hodit: Nářadí Veselý Brno na Olomoucké pořádá ve St. a ČT příští týden předváděcí akci několika výrobců nářadí....
@  spider207 : (09 květen 2015 - 12:17) Ja ac diesel nemusim tak uznavam, ze firmam sa nove mozu oplatit. Ak najazdia 50tis km alebo viac, tak za PHM daju menej ako pri benzine. Po 3-4 rokoch predat (tesne predtym ako sa to zacne srat) a kupit zase nove. Vo firme mame sucasny Ave v diesely a zatial po 3(?) rokoch slape uplne v pohode. Sice mi jeho prejav nesedi, ale ako firemne by som to skusol. Sukromne najazdim do 10tis rocne takze o chrochtaku by som ani nerozmyslal.
@  Radek. : (06 květen 2015 - 22:01) Sorry, ale neříká se tomuhle míchání jablek s hruškama? Že si ISko při poskakování v kolonách po Pražských kopcích cucne 12 snad není žádná věda, stejně jako že na 2*330km by mu jedna 65 litrová nádrž měla při troše sebezapření taky stačit (2*290 jezdívám běžně i po D1, není to žádná ecorallye a ještě mi druhý den na cca 100km zbývá). Spotřeba prostě není jenom o motoru a autě, ale i o trase a motivaci. A když si chci auto užít, musím holt počítat s tím že si i něco připlatím... :ph34r:
@  drack2.2 : (06 květen 2015 - 20:46) Ac diesely nemusim, tak ma zkusenost s 2.2 avensisem nebyla spatna. To auto zralo nonstop kolem 7 litru, nehlede na pocasi a naklad, mesto, dalnici. Dojezd na jednu nadrz bez problemu praha-bratislava a zpet. ISko mi v praze bere kolem 12ti.
@  Lefie : (06 květen 2015 - 10:08) A za kolik ti to jezdí. Já slyšel že za míně jak 7,5 ta 2.2 stejně nejezdí
@  honziss : (04 květen 2015 - 17:43) IS220d byl omyl, kdyz uz diesel, tak urcite s automatem. Pro 10tkc/rok rozdilu bych si benzin nechal, jenze u me to delalo 55tkc/rok, coz je za 4 roky provozu 220tkc rozdil jen v palivu...

Fotka

Lexus GS 450h


  • Please log in to reply
7 odpovědí na toto téma

#1 pepus

pepus

    Newbie

  • Uživatel
  • Pip
  • 4 příspěvků(y)

Odesláno 24 09 2012 - 19:21

Prodam Lexus GS 450h, po prvnim majiteli, pouze autorizovany servis.

Vice informaci zde v inzeratu - http://www.sauto.cz/...s-450h/11389393

Cena 335 000 Kc.

Cena 299 000 Kc.

Cena 269 000 Kč.

Přiložené soubory



#2 Lefie

Lefie

    Advanced Member

  • Moderator fóra
  • PipPipPip
  • 2 563 příspěvků(y)
  • Gender:Male
  • Interests:http://www.noze-nuz.com
  • Lokalita:Vychodne od Brna

Odesláno 24 09 2012 - 20:10

Nazdar pepus,
několikrát se tu řešilo jak na tom budou baterky v takovém autě. Ty takové auto máš (6 let a 202000km). Můžeš na to nějak reagovat a otázku zodpovědět?
dík Lefie

#3 pepus

pepus

    Newbie

  • Uživatel
  • Pip
  • 4 příspěvků(y)

Odesláno 24 09 2012 - 20:31

Je to teda auto mojeho otce, ale kupodivu s baterkama zadny problem. Spotreba nijak nestoupla, vykon subjektivne taky stejny. Co kvuli baterkam odeslo jsou loziska na zadni naprave, asi ve 120 000, nebylo to na tu extra vahu asi dimenzovane.

#4 pepus

pepus

    Newbie

  • Uživatel
  • Pip
  • 4 příspěvků(y)

Odesláno 07 10 2012 - 10:29

Sleva na 299 000 Kc, at se neprodava jeste v prosinci.

#5 pepus

pepus

    Newbie

  • Uživatel
  • Pip
  • 4 příspěvků(y)

Odesláno 03 01 2013 - 13:46

Aktualizace ceny... příště otci poradim, ať si koupí raděj Passata :-).

#6 Lefie

Lefie

    Advanced Member

  • Moderator fóra
  • PipPipPip
  • 2 563 příspěvků(y)
  • Gender:Male
  • Interests:http://www.noze-nuz.com
  • Lokalita:Vychodne od Brna

Odesláno 03 01 2013 - 13:54

To Vaša auto je pěkné a cena je fajn skoro od začátku tvého prodeje, chce to čas a toho správného kupce.
Jinak passata s takovouto výbavo a výkonem bych chtěl vidět :-)

#7 spider207

spider207

    Advanced Member

  • Uživatel
  • PipPipPip
  • 1 696 příspěvků(y)
  • Gender:Male
  • Lokalita:Zvolen (SVK)

Odesláno 03 01 2013 - 15:30

Ak chceš auto na kšeft kúp Passata, ak chceš auto s ktorým môžeš kľudne zostarnúť, kúp si Lexus.

Takéto auto sa vždy dlho predáva, treba byť trpezlivý ;)
Vložený obrázek
Lexus IS200: Nesnivam svoj zivot, ale zijem svoj sen.

#8 Radek.

Radek.

    Advanced Member

  • Uživatel
  • PipPipPip
  • 1 327 příspěvků(y)
  • Gender:Male
  • Lokalita:Severně od Brna

Odesláno 03 01 2013 - 15:31

2pepus: Kdybych už z loňska neměl za stejné prachy koupené IS250 (které prozatím určitě měnit nehodlám - což asi bude obecný problém velké části zdejšího osazenstva), nepřemýšlel bych asi ani minutu.
Škoda že u nás v knedlolandu si každej jouda radši koupí 3x stočenýho a 2x natahovanýho prassáta, jen aby měl "nájezd pod 100, (momentálně)nebouráno, po STK", než aby vzal poctivě udržovaný auto, se kterým se i díky tomu jezdilo a ještě dlouho jezdit bude...




0 uživatelů si čte toto téma

0 členů, 0 návětěvníků, 0 anonymních